Massa snack om dagen bara... :)

Är det inte konstigt hur senil man kan vara ibland?? Jag skulle precis tänka över vad jag har gjort idag (!) och det stod helt still. Haha, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde klockan 17...

Men nu när jag gett det en minut så hänger jag med i mitt liv igen :)
Så, vad har jag hittat på då?

Började med att ta en lång promenad till Slussen för att köpa nya böcker till Företagsekonomi B kursen.
På väg tillbaka så gick jag in på NK för att byta en tröja som Darling fick i födelsedagspresent.

Passade på att gå in på H&M för att köpa hårspray, men kom istället för spray ut med 2 tröjor och en klänning!
De flesta vet att jag inte alls brukar handla kläder på H&M...
Det är absolut inget snobbigt statment som jag har gjort, haha, men det finns typ 100 anledningar till att jag inte orkar gå in där. Egentligen är det säkert helt obefogade förutfattade meningar jag har, för jag TYCKER att dom har skitsnygga kläder egentligen!
Men...
1. Det är så MYCKET kläder överallt, jag orkar liksom inte ens gå in och börja leta runt efter nåt.
2. Kvalitén är väl ärligt talat "sådär"...? Eller, den var det förut iaf och det är väl något som sitter kvar i min hjärna.
3. Ha på dig ett plagg därifrån så VET alla att det är köpt på H&M
4. Ha på dig ett plagg därifrån så HAR typ alla ett likadant, haha...
5. Om man inte kommer kl 10 på morgonen så är provrummen belamrade med kläder som folk inte orkat(?) bära med sig ut.
osv....

Men! Såklart finns det massa +++ med H&M :) Som sagt, otroligt mycket snyggt! Bara man orkar leta. Bra priser! Modernt! Skor, smycken, kläder, smink... allt finns på ett ställe.
Nu har jag faktiskt handlat kläder där två gånger de senaste månaderna. Det är typ fler gånger än jag gjort på 5 år ;)

Well well, det var inte H&M inlägget skulle handla om :)

Sen gick jag hem och pluggade FEK
B (företagsekonomi B), skjutsade till hockey vid Globen, missade mitt Bodypumppass som jag planerat pga att jag ALDRIG kan ta rätt väg från Globen och hem!

Ärligt talat?! Sätt upp skyltar för faaan!
Sist så hamnade jag på Ringvägen och fick åka runt halva Södermalm och hela Kungsholmen innan jag kom hem till Vasastan. Idag hamnade jag på E4 mot Huddinge?? Men sen stod en skylt "Stockholm C", då blev jag glad! Men det var ju trots allt fel väg och jag fick åka runt Essingeleden och därmed runda halva Stockholm innan jag kom hem!
Haha, hur tusan kommer man till "Söderledstunneln" när man lämnar Globen via Gullmarsplan?? Jag kommer nog aldrig bli klok på det där virrvarret ;)

Istället för mitt uteblivna Bodypumppass så tog jag en frisk löptur ute. Helt okej faktiskt! Blev lite väl mörkt på slutet, men jag sprang "i stan" så det var lugnt.
Tog rundan: Odengatan-Valhallavägen-Oxenstiernsgatan-Strandvägen-Birger Jarlsgatan-Odengatan

Ja, vad mer? Pluggade 45 minuter efter passet och nu är det dags för ett bad.

Sleep tight!
pajama4

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej igen!

Jag är nog lite blind... hittar inte bröllops klänningen på blocket... Jag tycker den är så otroligt fin! Vad är det för storlek på den?

2011-03-24 @ 21:59:41
Postat av: Anna

Hej du!

Känner precis igen dina tankar angående H&M. Trodde bara det var här hemma som HM-butikerna var röriga och "stökiga".



Härligt med löprunda ute!



Ha en bra helg!

2011-03-25 @ 05:34:58
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback