Nu kommer det... avslöjandet som jag hållt på i flera veckor ;) ;)

Vet ni... Jag kom på att jag har hållit er på halster länge nog nu.
Och det har inte varit med flit :) Jag har faktiskt glömt bort att jag lovat att skriva om "det som jag inte velat berätta än".

Men nu är det dags.... Bambambarambabaaa
Vi ska flytta!

Haha, det är alltså inte märkvärdigare än så.
För vi ska inte ens flytta långt, närmare bestämt 650 meter upp mot Odenplan. Men ändock en flytt.

Så om ni undrar vad som fick mig att må så dåligt den där veckan för några veckor sedan, så var det som sagt inga gravidhormoner som man kanske kunde tro ;)
Ångesten stavas: lägenhetsförsäljning
Jisses! Hade ingen aning om att en sådan sak kunde stressa upp en så mycket!
Det var ju inte det att jag inte trodde att den skulle bli såld, men ändå är det ju sjukt jobbigt när det faktiskt är så mycket pengar det handlar om. Både som ska in och som ska ut.
Jag fick spänningshuvudvärk, drömde mardrömmar, hade svårt att koncentrera mig, svårt att sova.... Haha, galet.

Men!
Nu är allt sånt över, och vi ser fram emot flytt i april. Yeeeey!
Jag var ju dock lite väl smart som la ut våra möbler på Blocket redan nu, tänkte att det tar väl några veckor att få det sålt. Så nu sitter (står!) vi här utan köksmöbler och utan vardagsrumsmöbler.
Haha, det ekar när man pratar för att det är så tomt :)
Men vi har ju iaf sängen kvar, den ska med till nästa bostad! Tur det, annars hade Darling blivit galen när han kommit hem från jobbet och han insett att vi inte haft någonstans att sova ;)



Mäklarbild på vår älskade lägenhet som vi nu ska lämna

Kommentarer
Postat av: Johanna

What???? Varför ska ni flytta??? Större eller? Är det bebis på gång?! :) kram

2011-03-30 @ 16:18:04
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej, nej! Inga sånna planer än! :)

Det blir lite större. Mest för "skojs skull" ;)

2011-03-30 @ 18:06:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Johanna

;) ;)

2011-03-30 @ 19:28:17
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul!

2011-03-31 @ 05:52:26
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Lotta

Åh, vad härligt! Själva flyttandet suger verkligen, men när man väl är på plats med alla kartonger, möbler och grejjer då är det helt fantastiskt! Vi har ett stopp på två veckor hos mina föräldrar, sen får vi komma in i vår nya lägenhet!

2011-03-31 @ 11:46:54
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback