Middag med fd kollegor igår

Igår var jag ute med tjejerna från mitt gamla jobb.
Anna-Lena, Eva & Yvonne - järngänget mao ;)

Började med vin och snacks hemma hos Eva, jag tycker att det är superkul att komma hem till folk och se hur dom bor :)
Sen tog vi en taxi till Blue Chilli som ligger typ 3 minuters bilresa från Eva, och precis runt hörnet från mig.

Jättebra mat vill jag lova. Servicen däremot var väl halvbra, men vad gör väl det när man har bra sällskap? :)
Gick vidare till Bistrot Paname, även det på Surbrunnsgatan, och tog ett sista glas vin.
Var inte hemma jättesent, typ 23.30 tror jag, men jag var ändå riktigt seg imorse. Ja nästan hela dagen har varit seg.

Ikväll ska vi hem till Thomas & Helena på middag. Trefligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback