Update fredag och lördag

Alltså ärligt talat. Jag är ledsen för dålig uppdatering.

Inte för att jag har ångest att jag måste skriva fast jag inte har tid, nej nej, inget sånt!
Det är bara det att det är så omständigt just nu. Att blogga alltså.
Jag vet att jag har tjatat om det förut så jag ska inte dra upp det igen. Men det SUGER att ha en vanlig mobil och bärbar dator, jämfört med iphone och stationär (där alla bilder ligger och jag lätt kan koppla in iphonen och överföra grejer som ska in i bloggen.
Kanske är jag lat och har blivit bekväm, men det är iaf förklaringen.

Nog om det. Man får vara glad fö de inlägg som kommer :)
Helgen har varit bra. Var hem till Thomas & Helena på middag i fredags. Blev bortskämda med 3-rättersmiddag med beuf bourguignon till varmrätt. Yummi!
Tror vi satt kvar där och tjittjattade fram till 02.30

Lördagen avsatte jag till att röja och fixa i lägenheten. Tog  oxå en sväng ut till Barkarby för att kika på lite nya möbler. Var in på Mio & Chilli. Hittade ingenting men ändå kul att se sig omkring :)

Insåg just att jag varit rätt dålig med träningen denna vecka.
Sprang på bandet i onsdags och det var så sjukt jobbigt :( Sprang bara 5 km pga det och nu tycker jag att det är tråkigt att träna. Haha, inte likt mig att säga så, men det lockar inte att gå dit. Ska jag göra det så vill jag göra det bra.

Vet inte om jag hinner träna nåt nu den första halvan av vecka heller.
Har ju massa i skolan så borde prioritera det och avvakta med träningen. Well, vi får se om jag får tid och lust att gå dit.


* Bild blir ni utan idag ;) *

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag förstår dig! Jag tycker också det är jobbigt när jag inte har min iphone! Hoppas du "får" en ny snart! :)

2011-03-06 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback