Vi klickar på alla sätt förutom på tv-dosan ;)

Jag vet, jag vet! Jag har fortfarande inte skrivit något om vad som varit på tapeten de senaste veckorna...
Men tro mig, det är inget allvarligt! Och egentligen inte såååå spännande. Men jag lovar att jag ska berätta, snart...

Just nu ser det ut som ett sunkhem i vardagsrummet här hemma. Har lämnat in klädseln till soffan och fotöljerna på kemtvätt, så det ser verkligen ut som att vi har ett möblemang hämat direkt från soptippen, haha!

Vet ni..? Jag bara måste säga det igen, även om ni möjligtvis tycker att det är nördigt, haha.... Men jag ÄLSKAR verkligen min man!!!
Det väller över mig ungefär en gång om dagen hur mycket jag tycker om honom! Det finns absolut ingen snällare, bättre och underbarare kille! För mig alltså :) Jag förstår att alla andra tycker samma sak om sina kärestan... Eller, jag hoppas att alla känner så iaf ;) Det är så grymt att få vara med den man klickar med på alla sätt!
(Förutom tv-programmen då... vi slåss om discovery vs. plastikkirurgerna som går kl 23 varje kväll på tv14 ;))

Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt! Jag känner likadant för min man :D

2011-03-23 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback