Yeeey! Första betyget satt...

Idag fick jag ett mail med mitt betyg i den första kursen som jag avklarat. MVG!
Wiiihaaa!

Tänk om man var såhär engagerad när man gick i skolan som tonåring, det hade ju varit kanon :) Men! Å andra sidan så hade ju livet inte sett ut som det gör idag, om det inte vore för de val man har gjort.
Tänk om jag fått för mig att läsa något "smart" och fått MVG i alla ämnen.... Då hade jag kanske pluggat vidare direkt och varit inne på ett helt annat spåroch haft andra intressen.
Vilket hade gjort att jag inte hade stått i baren på café opera den där snöstormskvällen i januari 2005.
Och om jag inte hade gjort det så hade jag inte träffat världens finaste och suttit här i fotöljen med Paris i knät just nu.
Så bra, likväl om dåliga, val har ju trots allt format en till den man är idag :)

Well Well, nu är jag iaf glad att jag fick till ett MVG i Programhantering. Den kommande veckan kommer jag även få betyg i Företagsekonomi A samt Administration.
O jag ska chansa så tror jag på VG i dem båda. Innan det senaste provet så skulle jag kanske chansat på ett MVG i Företagsekonomin, men jag tror tyvärr att det sket sig nu på provet i onsdags...

Kommentarer
Postat av: Mamman

Grattis.... va duktig du är.

Alldeles rätt.... livet och vägvalen har gjort oss till den den man är..... och är man nöjd med sig själv.... ja då har man gjort bra val trots motgångar och den hårda vägen som man fått gå igenom ibland /Kram ...

2011-03-13 @ 17:00:47
Postat av: Anna

Bra jobbat, tjejen!

Hoppas helgen varit bra!

2011-03-13 @ 17:12:24
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Lotta

Tjoho, grattis!

2011-03-13 @ 17:37:57
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Emelie

Grattis Grattis, fan vad skönt! Då blir man taggad och vill bara fokusera mer och göra ännu bättre nästa gång!! =)

2011-03-13 @ 18:41:43
Postat av: Nettan

Härligt! Grattis :)

2011-03-13 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback