Födelsedag närmar sig!

Min födelsedag närmar sig med stormsteg, och denna gång fyller jag jämt och fint... hela 30-år!

Jag har ingen åldersnoja, inte vad jag vet iaf. Att fylla 30 är inget som stör mig, än så länge tycker jag bara att åldern är en siffra.
Att jag dessutom omger mig med Darling och hans vänner, som alla är "ett par" år äldre än mig, gör att jag liksom aldrig kommer känna mig gammal, haha. Och nej, jag tycker inte heller att de är gamla :)

På torsdag är min födelsedag.
På fredag ska jag ut och äta middag med min familj.
På lördag har jag födelsedagsfest med vänner.
Fest i dagarna tre med andra ord ;) ;)


Min tanke var ju först att ställa till med ordentlig födelsedagsfest, med tema, DJ, lokal sittande middag och hela baletten! Men det var när jag och Vendela skulle köra gemensamt.
Nu blev det inte så och det känns ärligt talat inte lika kul att ordna fest för sig själv. Jag kan ordna för vänner, gemensama fester eller vad som, men att ordna fest för sig själv, nja... jag vet inte varför det tar emot.

Men nu blir det hemmafest, och det kommer bli toppen.
Har ju ännu inte haft inflyttningsfest så jag ser det som lite Födelsedags-/inflyttningsfest. Det känns bättre så, haha.
Håller på för fullt med mat, dryck och massa annat som ska fixas.


Kommentarer
Postat av: Anna

Torsdag 17? I så fall har vi samma födelsedag! Fast 35 för min del!

2011-11-13 @ 21:25:49
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback