Födelsedagsfredag 18/11-11

På fredagen hade jag tagit ledigt för att kunna fixa det sista inför helgens firande.
Skulle ha familjen på middag på fredagen och fest med vänner på lördagen.
Det var denna dag som den där skit p-boten trycktes upp på min bilruta (Åååhhhgrrrr, fortfarande sur).

Familjen tänkte vi bjuda på en drink hemma, och sedan gå UT och äta - såklart ;) 
Men min bror önskade istället en hemmamiddag, så det var bara att försöka koka ihop något. (Fan, jag som hoppats slippa undan, haha!)
Bjöd på oxfilé med hemlagad fransk potatissallad och vitlöksstekta champinjoner. Till efterrätt blev det en rosa prinsesstårta :) Men det var nog mest Darling som stod för matlagningen. Jag hade fullt upp med storkok inför lördagen.

Tog tyvärr inga kort denna afton. Men trevligt hade vi ändå :)
Fick bl.a. ett gigantiskt grattiskollage som mamma pysslat ihop, nedan ser ni två av bilderna. Tur att vi har högt i tak så jag kunde få upp den på väggen (Och ja mamma, den satt uppe på festen ;))
Fick oxå en tjusig partyväska av Liz och presentkort på Mio av mamma.

Tack för en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback