Födelsedagslördag 19/11-11

På lördagen var det ju dags för den officiella 30-årsfesten! Fest


Hade fullt upp med matlagning och allt annat som ska fixas inför en fest! Är väldigt tacksam att Johanna kom på eftermiddagen och hjälpte till med de sista rycket. STORT tack vännen!
Och tack Darling som var discoansvarig, haha. Han har så roliga ideér för sig med discoljus och "partyrök" hemma i lägenheten.
Får oxå be om ursäkt för alla sms som jag inte hann svara på denna dag. Som sagt, det gick verkligen i ett och stod jag inte med händerna i pajdegen, så stod jag i duschen, var på ICA, dekorerade buffén eller nåt annat.

Men ta mig tusan så hann jag bli klar med allt lagom till klockan 18.30.
Som tur är så har vi inga vänner som hänger på låset, haha, så vi hann till och med ta varsit glas Champagne och känna lugnet innan gästerna trillade in :)

Och festen blev riktigt lyckad!
Jag är oerhört glad över att man har de vänner man har! Jag tycker verkligen att "Gästen gör festen". Hur mycket man än fixar, trixar och planerar, så är det trots allt så att är gästerna på bra humör och bjuder till så blir det en lyckad kväll! Och det gjorde verkligen alla ikväll. STORT TACK ALLA GOA! Jag är superglad över att ni finns!
Även om jag onekligen var lite ledsen över att endast tre(!) av "mina" vänner (dvs. de som jag kände innan Linus) kom, så har det nu lagt sig (nästan helt Blinkar ).

Efter 3 timmars minglande och 2 timmars dansande hemma så fortsatte vi ner till Café Opera, där bl.a en gigantisk drink ordnades! Avslutade sedan återigen hemma med nattamat i form av buffén som vi åt tidigare under kvällen. I säng kom jag strax innan kl 06. En toppenkväll!


Seth-Ingvar var gullig och lade ut ett album från festen på Facebook.
Jag vet inte om ni kan se den om ni inte har FB eller så, men jag lägger in länken iaf. Annars får ni väl skaffa och adda mig helt enkelt ;) Hojta till om det går att se eller inte, annars kanske jag kan sno några bilder och lägga ut här.
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150478165520832.429250.701990831&type=3 


 Här har vi ungefär hälften av av drickat. Mer öl, vin och groggvirke fanns på balkongen :)
 Och här har vi lite vodka...
 Maaaat!
 Jag och Johanna får äntligen ta ett glas champagne i lugn och ro.
 Och här är den "lilla" drinken på Café Opera. Vi har ändå lyckats få i oss halva här :)
 Fest På lördagen var det ju dags för den officiella 30-årsfesten! Fest Fest 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback