Födelsedagssöndag 20/11-11

Haha, nä vet ni va, inte tusan firade jag i dagarna fyra. Tre räcker väl gott och väl :)

Söndagen bestod av städ och soffläge.
Städandet tog en bra lång tid vill jag lova! Och kalla mig äcklig, men golven spar jag till städerskan på fredag. Jag kommer knappt vara hemma denna vecka så jag slipper ju se elendet ;)

Denna vecka är verkligen fulltecknad. Förutom jobb på dagarna så är kvällarna fyllda av grejer :)
I måndags satt jag på jobbet från 7 på morgonen till 21 på kvällen.

Igår, tisdag, var jag bara hem och vände innan det var dags att gå på födelsedagsfirande för Vendela, som nu även hon anslutit sig till oss 30-åringar :)

Ikväll har jag dejt med NorgeJohanna som är här på kurs några dagar. Ser jag fram emot massor att få uppdatera!

Imorgon, torsdag, så ska jag träffa Louise och gå till Josefinas på ett julevent.

Ja, och sen är det fredag och då kommer golvet bli skinande rent igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback