Hostan från helvetet!

Stackars stackars lilla jag.
Inte nog med att jag måste anstränga mig för att få ljud ur mina stämband, jag låter dessutom som en rosslig gammal gubbe... en rosslig, slemhostande, blek, gammal gubbe i en kropp med förtynande muskler.
Yepp, där har ni mig! Charmigt!

Nu är det läggdags, och, förutom vitaminer i både fast och flytande form, så har jag letat fram hostmedicin.
Jag började med en tablett mot torrhosta, lät den verka en timme innan jag fick nog och drack en shot med slemlösande.

Troligtvis så tar de ut varandra, och jag kommer hosta värre än någonsin i natt. Stackars Darling!
Det är absolut bland det värsta JAG vet, folk som hostar sig igenom nätter! Galen blir jag!
Men han är så snäll och tar hand om mig som bara han kan. Finaste hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm, gamla gubbar skall icke föraktas....gammal gubbe kanske jag är, men, förtynande muskler har jag inte...... VK Peter

2011-11-08 @ 13:10:43
Postat av: Sofie

Hahaha, ledsen om alla 40+ "gubbar" tog illa vid sig... Men nu tänkte jag snarare gammal GAMMAL, typ 95 ;D Bra där att du oxå verkar fortsätta köra hårt med träningen!

2011-11-08 @ 21:18:59
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback