Jag har gett mig själv en födelsedagspresent!

Och nej, i år är det ingen svindyr väska så som sig brukar, hehe...
(Fan! Måste komma på en annan anledning att unna mig något fint som passar på väskhyllan Blinkar

I år har jag nämligen köpt....... en startplats i Stockholm Marathon 2012!! :D
Haha, det tycker jag att jag är värd nu när jag fyller jämt och bra! (Straff eller present, döm själva, haha)
Är sjukt laddad och ser verkligen fram emot det! Jag vill stå i startfållan och känna energin från 20 000 löpare som alla har olika mål med loppet!

Jag sprang ju "maran" 2010 och då var målet att springa under 4 timmar och 30 minuter. Det lyckades jag med när jag klockades på 4,15.
Nu vet jag att jag troligtvis hade klarat att springa under 4 timmar, OM jag hade lämnat min Darling på Kungsholmen och låtit honom halta de sista 7 km själv. Men, som den sportsliga männsika jag är så gjorde jag ju inte det, utan gick ner till promenadtempo tillsammans med honom :) mitt fina hjärta :)
Summa sumarum så hade jag nog klarat Maran på 4 timmar. Men jag vet inte om jag riktigt vågar ha det som mål. Jag var mer vältränad då än nu.
Men vi får se, jag återkommer säkert om tidsmål. Det är ändå 6,5 månad kvar.

Ska ni haka på?!?
Klockan 12.00, lördagen den 2a juni.
Men skynda att köpa en plats! Redan i november brukar loppet fulltecknas, alltså denna månad!
Otränad? Lugn, det är 6 månader och tre veckor kvar så du hinner komma i finfin form!
Kom igen nu!!! :D Löööp & kööööp!

Hemsida:
http://www.stockholmmarathon.se/start/ 

För att komma direkt till anmälan:
http://registration.marathon.se/Registration.aspx?LanguageCode=sv&RaceId=51 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gulle dig, tack så mycket för din fina kommentar! <3 Jag ska lägga upp ett inlägg imorgon om hur jag har tagit mig igenom min första vecka.

By the way, du är så modig som ger dig på marathon! Jag hejar på dig!

2011-11-12 @ 21:13:19
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback