Lördagspowerwalk runt Brunnsviken!

Härlig lördag, igen!

Idag sov jag till klockan 11.15. Och då vaknade jag inte ens av mig själv, utan av Darling som undrade om jag levde.
Mina många timmars sömn beror inte på någon slirig utgång igår, utan troligtvis bara av för lite sömn som behövde tas igen.

Iofs så var vi ju ute igår, men det vara bara en middag, i all enkelhet. Var på Lydmars med Jocke, Lee, Seth-Ingvar och Rebecca. Himla trevligt!
Men jag var duktig (tråkig?) nog och drack bara ett glas vin under hela kvällen.
Det kändes helt rätt då jag bestämt mig för att inte dricka "i onödan". Dvs. hälla i mig massa alkohol om det inte är fest - FEST. Jag älskar ju att festa (no shit? ;)) men ibland känns det så onödigt att vakna och vara sliten.
Men som sagt, fest är fest och då är det såklart värt att dricka vodka som om morgondagen inte finns, hehe.

Men som sagt, idag vaknade jag pigg och fräsch. Tog en 2 timmars powerwalk runt Brunnsviken tillsammans med Darling, härliga tider!
Hade tänkt att ge mig ut på shoppingrunda på em, både till mig själv och till hemmet. Men tar det imorgon istället.
Ikväll är det lugna gatan.


Kommentarer
Postat av: En som undrar

Varför skriver du aldrig om din mans fina dotter? Hänger ni aldrig ihop? Tycker du ej om barn? Märkligt bara - då man aldrig ser henne i din blogg.

Hon verkar vara en väldig söt liten tjej. :)

2011-11-13 @ 15:52:17
Postat av: Pia

Va? är det nån som skämtar med dig? kram kram

2011-11-14 @ 22:27:38
Postat av: Sofie

"En som undrar"....

Då min man knappt vill bli omskriven här, så skulle det kännas än mer fel att skriva om hans dotter :)

Så det håller jag privat.

2011-11-15 @ 08:59:38
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback