Louis vuitton neverfull

Jag funderar över att köpa mig en ny Louis Vuitton Neverfull GM, och tänkte passa på och be om er hjälp :)

Jag har nämligen fått upp ögonen för damier azur (den blårutiga). Jag har inte gillat den förut då den känts svårmatchad och lite tråkig.
Men nu känner jag att det kanske trots allt är en rätt fin sommarfärg ändå. Och kanske till och med till vintern och snö?
Om jag köper den så kommer det bli modellen på bilden nedan, alltså Neverfull GM.

Jag har ju redan damier ebene (den brunrutiga), och har tidigare haft den i monogram (LV mönstret) och jag tycker att den modellen är oerhört användbar!
Nu är jag nästan lite deppig att jag sålde monogramväskan, haha, då det vore kul att ha dem i alla tre mönstren :)

Vad tycker ni?
Köpa?
Färgen Fin-ful?
Modellen?
Kan man använda den även på vintern?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag köpte min allra första LV i Paris för drygt en vecka sen, en neverfull MM monogram. Jag kan säga att vi var där runt 11:30 (butiken öppnade 10) och då var neverfull damier azur slutsåld. Jag vet inte om det var GM eller MM som var slut, kanske båda, men populär är den! Och jäkligt snygg. =)

2011-11-27 @ 20:59:19
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Hannisfashionista

Go for it! Perfekt sommarväska men precis som du skriver, kanske också vår & höst!

:) kram

2011-11-28 @ 07:57:40
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Jag har en liten fråga till dej bara, ska köpa en LV neverfull men har suttit runt på nätet å kollat en massa då jag inte kan bestämma mej för å köpa MM eller GM. Du har en stora GM förstår jag, tycker du den blir för stor å opraktisk att ha som en "everyday" väska ??

Vänligen svara i ett mejl. tack på förhand :)
Emelie

2012-08-05 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback