Nya gymmet på Tegnérgatan

Nu har Sportlife öppnat ännu ett gym här i Stockholm, jiiihuuu!

Jag rekomenderar alla att börja träna där och det är många som har lyssnat på mina lovord och slagit till, haha. 
Igår (måndag) testade jag och Darling deras nyöppnade gym på Tegnérgatan. Det verkar väldigt bra det med, även om det ännu inte är helt färdigställt.
Jag har ju närmast till det som ligger på Västmannagatan, men Tegnérgatan tar inte många extra minuter att gå till så det är toppen att man kan välja det ställe som passar bäst just för dagen.

Jag stod över pass igår dock och körde istället milen på löpbandet. Varierade mellan 11km/h - 13,6km/h. Det är ju super att springa brevid någon (i detta fallet Darling), för då får man mer jävlar annama i sig :)

Idag tog jag ett varv runt Karlberg. 5 km löpning i härligt novemberväder. 13,5´C, då får man passa på att springa ute!

Sportlife


Sportlife Tegnérgatan öppnar november 2011!

Sportlife är idag Västsveriges i särklass största friskvårdskedja. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris.

Varmt välkommen till oss!
www.sportlife.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback