Nyshoppat

Förutom en väldens massa viktigt, såsom dricka & ätbart till festen på lördag, lite grejer till jobbet, 2 stickade tröjor, ny tvål+handkräm från Savon de marseille, ett par Asics löparskor (som visade sig vara för stora så de måste bytas) och en present till Darling, så köpte jag två riktigt snygga saker till mig själv!

En jacka från Barbour och ett par stövlar från Novita.
Sjukt nöjd!
Jackan ser inte mycket ut för världen på bilden, men den gör sig desto bättre in real life :) svart med gulddetaljer. Har klagat länge över att jag inte har någon snygg höst/vår jacka och nu har jag äntligen hittat den rätta!

Stövlarna är bruna och sitter som en smäck! Dessa var det halva priset på så de väger upp jackan rätt bra...typ... ;)

Här är lite bättre bilder av jackan
http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=68554

Ja det var dagens nöje :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Den jackan var fin.../Kram

2011-11-14 @ 20:58:22
Postat av: Pia

snyggt nyshoppat :) kram kram

2011-11-14 @ 22:31:41
Postat av: Pia

fint nyshoppat Sofie :) kram kram

2011-11-14 @ 22:53:32
Postat av: Sofie

Tackarrr :D

2011-11-15 @ 09:07:19
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Lee

Snyggt där :P

Var ju bara tvungen att kika din blogg när du hade hittat min hihi :P skall vi erövra bloggandet i Vasastan kanske hehe ;D

Du skriv en önskelista på vad du önskar dig vettja för vi har lite problemos om va vi skall ge dig snygging ;)



Ska bli grymt kul på lördag :P

Krambanan //Lee

2011-11-15 @ 12:18:03
Postat av: b.a

ohh gud vad längesedan jag besökte din blogg snygg jacka :) kram

2011-11-22 @ 23:28:07
URL: http://metrobloggen.se/busraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback