Rihanna ställde in kvällens konsert i Stockholm

Va faaaan!
Inställt! Ikväll igen??
Jag pratar såklart om Rihannas konsert :( Som blev inställt i Malmö i måndags, genomfördes i Globen igår, och så idag, 50 min innan hon skulle upp på scen så meddelades det att det var inställt.

Vi hade inte ens kommit in. Jag, Darling, John och Martin satt på en bar bredvid Globen när vi såg folk börja komma ut. Inställt.
Suck!
Trisst!
Grrr!

Aja, det finns väl folk som det är mer synd om än mig. Folk som har rest långväga, betalat tåg, flyg, hotell och tagit ledigt från jobb.
Nu hoppas jag på en ersättningskonsert, men chansar åt att det blir pengarna tillbaka.

Nu blir det soffmys.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad surt! Får se vad som hände nu då. Hoppas på det bästa!

2011-11-03 @ 07:57:59
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback