Träning

2 pass indoorwalking har det blivit denna vecka.
På två dagar, mån & tis :)
I helgen blev det 1h bodypump, 2h powerwalk runt brunnsviken och 1h löpning runt brunnsviken.
Har ju marathon framför mig nu och det gör mig sjukt sugen på att konditionsträna!

Var ju sjuk förra veckan och vet ni, jag tror faktiskt att det beror på att jag inte druckit min Optimalis vitaminshot på två veckor.
Den tog slut och jag beställde en ny på nätet, dock tog det två veckor innan jag fick hem den eftersom de skickade fel vara i första leveransen. Därför fick jag vara utan i 14 dagar och vips! så blev jag sjuk igen!
(som ni vet så var jag ju sjuk nästan en gång i månaden förra året. Men sen jag började med Optimalis i maj så har jag hållit mig frisk i hela 6 månader!!)
Det kan vara inbillning, men jag tror att den är sjukt bra för mitt kassa immunförsvar! Äter ju mycket frukt och grönt i övrigt men tydligen behövs det mer, och Optimalis innehåller massa grymma ingredienser.

Nu har jag äntligen fått börja shota mina vitaminer igen så nu får vi se om den håller bacillerna borta när vintern kommer.



Kommentarer
Postat av: Pia

men även om det är inbillning så hjälper den ju dig, och det är ju huvudsaken ... fortsätt du med dina vitaminnshots :) kram kram

2011-11-17 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback