Idag fyller jag 30!

"Vad är det för en dag
Är det en valig dag
Nej det är ingen vanlig dag
För det är Hoffas födelsedag
Hussr Hurra Hurra!"

30! Jihuuu ;)
Men varför blir födelsedagar mindre och mindre värda för varje år som går? Iaf för den som själv fyller.
Jag skulle helst av allt bli såhär uppvaktad en spontandag varje år, haha. Eller sprida ut alla goa grattishälsningar, så de kommer helt spontant lite då och då :)
Tänk vad härligt att få lyckönskningar och kramar av folk utspridda över hela året :D

Men om man tänker på hur länge sedan som jag fyllde 20, så borde det rimligtvis ta lika lång tid tills jag fyller 40.
Det är bra ;)



Kommentarer
Postat av: AnnaLena.

Stort Grattis på födelsedagen :-)

Hoppas du får en underbar kväll..

Kram AL

2011-11-17 @ 16:06:52
Postat av: Anna

Stort grattis på födelsedagen!

2011-11-17 @ 18:55:40
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback