Födelsedagstorsdag 17/11-11

Jag får nästan ta en "dag för dag" update känner jag. Det är svårt att få ihop 4 sprängfyllda dagar med ord och bild i ett enda litet inlägg.

I torsdags fyllde jag som sagt år. 30 :)
Detta firades med jobb hela dagen lång :) Blev iofs väckt med skönsång kl. 05.44, alltså bara någon minut innan klockan min ringer i vanliga fall.
Fick ett GIGANTISKT paket från NK... Och det roliga i det hela är lite internt, så går inte att förklara.
Men min första tanke när jag såg det var, haha, en kappa, och i samma sekund sa Darling "jag har köpt en kappa i år igen". Haha, det har liksom blivit hans grej med kappor från Karen Millen ;)
Men paketet var allt för lätt för att vara en kappa insåg jag snabbt, och istället låg däri... ett par vantar! Otippat, haha!

Dagen gick med jobbelijobb och när vi kom hem till kvällen så väntade ännu en fin present.
Till och med större än första paketet, och däri var det en underbar weekendbag från Burberry! Supersnygg med lackdetaljer! Tack finaste hjärtat! Precis vad jag "behövde", hihi. Nä men jag älskar ju väskor och behöver en snygg i storlek XXL.

På kvällen hade Darling bokat bord på Riche tillsammans med Peder & Louise. Jättekul eftersom de inte kunde vara med på mitt firande på lördagen!
Verkligen jättetrevligt!!
Sedan mötte vi upp Bes & Koushnou (stavning??) som satt på Papas och åt middag, och sedan slirade vi vidare in på Sturecompagniet.
Slirade måste vi tydligen ha gjort eftersom vakten där inne tyckte att jag var för full. Haha, JAG!
För er som inte känner mig så kan jag säga att jag alltid är relativt städad. Partyglad absolut!! Konstigt vore det annars ;) Men inte packad. Har alltid lite för mycket kontroll på läget. Och innan jag slutar få koll på läget så mår jag alltid illa och går hem. Och detta var en torsdag så det var inte så man råfestade liksom... men men.
Denna vakt hade tydligen ett ont öga till mig :)

Well, då mådde man iaf lite bättre på fredagen än vad man gjort annars ;)

 Weekendbag

 Jag

 På Riche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback