Sur är jag över obefogade p-böter!

Hej alla goa och glada!

Jag lever!
Men den senaste veckan har varit fylld av födelsedagsfirande, festplanernade, middagar och bakfylla, haha. Nä, så illa var det inte med bakfyllan ;) men det har verkligen varit fullt upp!
 
Lovar att återkomma med allt kul som hänt. Och det tråkiga.
Det tråkiga kan jag ta nu föresten, så har vi det avklarat. Jag har fått parkeringsböter :( :(
Jäääävligt irriterande då det var på en gratisparkering OCH jag hade varit duktig och ställt in p-skivan!
Hur kom det då sig att de bötfällde mig?
Jo, för att den muppiga p-skivan är helt j*vla felbyggd!

Ni kan ju själva se på bilderna nedan.
Jag ställde in tiden efter luckan uppåt, såklart! Det är ju helt naturligt! Men sen visar det sig att det står olika tider på in- och utsidan! Tiden på utsidan är ej densamma som tiden på insidan!
Jag vet jag vet att det STÅR "ank. tid" nedåt, men det är verkligen i det finstilta, och inget jag sett tidigare.. Det naturliga är ju att ställa den uppåt. Eller om det tydligt stått "ANKOMST TID". Inte "ank.tid" yttepyttesmått.... :( Så det är jag jääävligt sur för!

Att det dessutom var på Prisextras parkering...
Det säger ju sig självt. Jag åker ju till Prisextra för att SPARA pengar, inte för att det ska bli dyrare än om jag gått till vår butik hemma på gatan.
Grrrrrr, irriteeeeerande! MYCKET irriterande!



Kommentarer
Postat av: Lea

Hej!

Stort GRATTIS i efterskott! :-D.

Men synd att lapp Lisa, lappade till dig :-(. Kram

2011-11-21 @ 20:02:50
Postat av: Anna

fy, vad tråkigt!



Nu väntar på det roliga istället och är nyfikna på hur din stora dag var!

2011-11-22 @ 06:08:48
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Anonym

fin header:)

2011-11-22 @ 07:39:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback