Dagens träning :)

Här ligger jag och plaskar i badkaret :)
Tänkte ta en bild på mig själv först men som tur var så kom jag på, innan jag publicerade, att jag hade kladdat in ansiktet med en vit ansiktsmask, haha. Ser ut som ett blekt mongo vill jag lova.

Dagens träning: idag blev det jogg på bandet i 30 minuter. Det var allt.
Är ändå nöjd att jag gick dit trots att jag bara hade 30 minuter på mig. Det är i sånna lägen man lätt kan strunta i det, men all träning är bra träning och 30 minuter är bättre än inget! :)
Hade planerat bodypump men blev kvar på jobbet längre än planerat.

Imorgon kommer jag inte heller få tid för träning. Egentligen. Men jag har ställt klockan på 05.45 bara för att hinna köra 30 min på bandet. Så jag hoppas att jag inte ångrar mig och drar täcket över huvudet när klockan ringer imorgon... ;o)
Det ÄR riktigt segt att motivera sig när vintern är på ingång och man inte har en enda resa eller annat kul att se fram emot. Alltid brukar vi ha något planerat men nu känns det som en riktigt tråkig höst/vinter ligger framför oss :( Bhuuuu

Idag blev det köttfärssås o spagetti till middag. Hemlagad av mig :D så det blev både nyttigt och gott :)

Nä, nu ska jag tvätta ur inpackningen och ansiktsmasken! På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback