Dagens träning och dagens middag

Jodå, jag slet mig själv iväg till gymmet ikväll igen. Denna gång kl 19.30. 19.30! Kändes som det var mitt i natten, typ.
Men så tänkte jag att På sommaren så ger jag mig ju ut på en löprunda närmare 22 om kvällarna, och det fick det hela att kännas lite lättare trots att en regning höstkväll på löpbandet omöjligt kan uppnå samma härliga känsla som en varm sommarkväll i spåret...

Sprang 45 minuter bara, 11km/h. Så det blev en bekväm liten runda på typ 8 km.

Åt middag innan träningen. Det är egentligen inte optimalt men jag var hungrig eftersom det blev så sent.
Var iväg och fixade mina naglar innan det var därför det blev allting sent.

Middagen bestod av samma som igår. Fast idag bytte jag ut homousen mot broccoli :)


Kommentarer
Postat av: AL

Bra jobbat :-)

visst är det svårt att få tiden & gå ihop när man inte kan träna på lunchen:-( nu har jag ju dessutom blivit för nervös att gå till gymmet.. haha.. hur sjukt är inte det ?

gud va jag saknart...(lunchträningen) för & inte tala om alla härliga löprundor runt djurgården,, ska nog ta mig dit nån helg & köra en runda..

KRAM KRAM

2011-10-19 @ 12:07:09
Postat av: Sofie

Ja, det är bara att hålla med! Lunchträning äger! Att dessutom ha en kollega som är lika sugen och man kan peppa varandra, grymt!

Kan du inte planera in några kvällspass, så kör vi ihop! BP ikväll tex... :)

2011-10-20 @ 07:53:24
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback