David Guetta tävling med The Voice 105,9

Yeeey! Vet ni vad som hände här på förmiddagen??
De ringde från radiostationen The Voice och meddelade att jag är en av finalisterna i deras David Guetta tävling som pågår denna vecka!

Jag kommer få albumet på posten och det är inte illa det, Guetta är grym!
Den som sedan vinner fredagsfinalen kommer få åka till Norge och se, höra och uppleva Guetta live! Hur coolt vore inte det! Jag är helt såld på hans låtar!

För er som inte har full koll på DJs ;) så har han gjort låtar såsom "Sexy Chick", "The world is mine", "Love is gone", "One love", "Memories" mm mm.
Just nu är det "Without you" som spelas flitigt på radion.

Jag kommer hålla hårt i mina små tummar fram till på fredag!
Gå in och tävla ni med!
www.thevoice.se


http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI&feature=youtube_gdata_player


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hoppas hoppas du vinner !! /Kram

2011-10-03 @ 15:44:30
Postat av: Pia

ååå, jag håller oxå mina små tummar för dig :)

vet du, jag ställer telefonen på ringning 06.25 för att kolla på Vakna med the voice, haha, nu är det ju inte alltid som jag trots allt stiger upp ... det var trist att det inte sändes när jag var ledig ... Jag trodde du skulle vara med o tävla om att gå på Britney Spears konserten ... likaså väntade jag bara på att hör din röst o ditt namn när dom hade klockanvinsten...

ha det så gott, kram kram

tummarna krokiga imorgon :)

2011-10-06 @ 21:14:10
Postat av: Sofie

Haha, vad rolig du är!! :D

Men tyvärr så kan man visst inte vinna allt?? :,(

Skulle meeer än gärna gå på brittney! Men nja, jag är inte jättesugen på att visa upp mig utklädd till brittan i tv, haha!

Vad roligt att du oxå ställer klockan för att se på The Voice! Det är enda anledningen till att jag gått upp samtidigt som Linus istället för att sova till 07.45 som jag kunde :)

2011-10-07 @ 23:14:09
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback