iHola amigos!

Idag bjuds det på kyckling med hemmagjord tzatsiki och fullkornsris. Till det: broccoli, morötter och purjolök. Gott, nyttigt och mättande!

Jag har dessutom hunnit med lite träning. Tidigare nu på kvällen blev det 30 min cirkelträning och 30 min core.
Igår blev det 45 min indoorwalking och 30 min core.

Och för den som är nyfiken...ja, jag tog mig upp kl 6 i fredagsmorse och sprang 30 min på bandet :)

Nog om det.
Jaha, hade jag inget mer att skriva om, haha...

Idag är det tisdag och självklart har jag suttit fastklistrad framför desperate Housewives. Det finns inget annat måste i hela tv-tablån.

Nä fy vilket tråkigt inlägg! Lika bra att sluta skriva innan jag tråkar ut er totalt ;)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Lokaltidningen Mitt i

Hej, undrar om vi kan få kontakt med dig via telefon?

Skicka gärna ett mail med ditt telefonnumer.

Allt gott!

/Hanna, reporter på Lokaltidningen Mitt i Vasastan

2011-10-26 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback