Min sista kväll på Stadsbiblioteket :,(

Jag tycker alltid att det är lite deppigt med definitiva slut.

Ni vet, när man VET att det här är sista gången vi ses, jag kommer vara på den här platsen eller bara det att man inte kommer bli samma person som man en gång var.
Haha, nu svamlar jag en massa djupt ;) men Nu har Pluggandet nåt sitt slut och jag kommer faktiskt sakna att hänga här på Stadsbiblioteket.
Jag kommer oxå sakna mina klasskamrater som man vare sig man vill eller inte faktiskt kommer tappa kontakten med.

Well, well, jag har faktiskt inte tid att sitta här o blogga. Jag har affärsjuridiksövningar att göra inför morgondagens prov :)

När jag kommer hem sen strax efter 21 så råkar jag veta att Darling har fixat lite mys.
Vi ska kolla på nya Pirates of The carribien filmen och äta gott.


Kommentarer
Postat av: Annie <33

Hej!! Jag kollade lite i arkiven och läsate om alla dina LV väskor.. Kan inte du skriva vad alla kostade? Även de som du bytt/gjort av med? Snälla, skulle verkligen vilija veta för på LV:s hemsida stämmer inte priset med Butiken på BJ-gatan.. Du kanske kan ta upp det i ett inläg? Eller maila mig? Mvh Annie :)

P.S Din blogg är grym och du e verkligen jätte snygg!!

2011-10-07 @ 16:55:42
Postat av: Sofie

Tack för fina komplimanger! :)

Det borde jag väl lyckas få ihop. Ska se om jag vågar lägga upp det här, haha, annars så skickar jag dig ett mail.

På hemsidan är det svårt att se pris ja. Jag brukar gå in på USA och ta vad den kostar i dollar x 6. Då brukar det bli ganska bra. Eller så tar man x 7 så blir man glatt överraskad när den är billigare än man tänkt ;)

Det har hänt att jag har ringt ner om jag varit riktigt otålig ;)

2011-10-07 @ 23:00:21
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback