Nya superlexusen

Här är den! Nya superlexusen som gör bla bla bla, 0-100 på 3,? sekundrar och bla bla bla....
Nä nu är jag elak. SÅ ointresserad av bilar är jag inte ;) jag vet att den, till skillnad mot Lamborghinin, har motorn i fram, den finns bara i 500 exemplar och den går inte att köpa eftersom alla redan är bokade.
Att den dessutom kostar över 4 miljoner(!) vet jag oxå. Men i mitt tycke är den inte lika snygg som gallardon, och det är ju ytan som räknas. Eller hur ;)
Inte heller ljudet av motorn imponerade på mig, men å andra sidan är jag bara en simpel tjej utan något megabilintresse, så vad vet jag :)
Men som sagt, resten av snacket hängde jag inte riktigt med i....

Men det var en trevlig tillställning på operaterrassen med god mat o dryck.

Men ja, jag är fortfarande butter över min söndersmälta topp sen strykningen tidigare ikväll :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback