Restaurang AG, Hotellet, Collage, Rose

I helgen mötte vi upp några vänner för middag.
Var AG, på ett ställe på Kungsholmen (!?!) som visade sig vara hur coolt som helst. En riktig köttrestaurang som snarare fick mig att känna mig som om jag befann mig i New York än på fel sida av St.Eriksbron (haha, sorry, var bara tvungen ;))
Slänger in länken nedan om det är någon som är sugen på att testa.

Det blev en väldigt trevlig middag tillsammans med Darling, P.Jocke, Elisabeth, Jocke och Lee. Det får vi göra om snart igen :)

Sen slirade vi vidare. Hotellet, Collage & Rose hann vi med innan klockan slog 05. Och sen självklart blev det nattamat på Maestro. Varför är man sugen på just pizza kl 5 på morgonen?? Nä, hädanefter ska jag se till att ha oboy och rostbröd hemma när det vankas utekväll. DET är iaf gott!



www.restaurangag.se


Kommentarer
Postat av: Annie <33

Hejhej!! Jag bara undrar, skulle du kunna maila mig eller skirva i bloggen hur mkt alla dina Lv-väskor har kostat? Fyller nämligen år snart och jag vill veta vilken väska jag vill ha så jag hinner säga det till familjen :) Jag vill inte stressa, bara undrar <3

2011-10-25 @ 13:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback