Sista skolveckan!

Jag inser nu efter att ha pratat med lite vänner som läser min blogg, att jag inte har skrivit att det här faktiskt är min sista vecka i skolan.
Det har varit så självklart för mig att jag liksom räknat med att ni oxå haft full koll på det :)
Så iallafall så är det min sista tenta imorgon fredag, och sen är jag färdig Ekonomiassistent, Yeeey :)
Och som ni redan läst så har jag ju redan fixat mig ett jobb som jag jobbat med parallellt med skolan sen i augusti. Driftigt huh?! ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Stort Grattis till din titel!! och grattis till det nya jobbet, är det som ekonomiassistent, så du får använda dina nyförvärvade kunskaper?

kram på er

2011-10-06 @ 18:52:00
Postat av: Pia

Grattis ! hade ingen aniiing om att det redan var färdigpluggat, men som sagt grattis. Att du jobbat oxå har jag förtått när jag läst din blogg, men jag vet inte med vad och var :) duktigt gjort ! kram kram

2011-10-06 @ 21:03:15
Postat av: Sofie

Tack goa ni :)

Jag ska jobba hos Linus över vintern till att börja med. Så får vi se sen i vår om jag behövs mer, hur det funkar mm.

Det är ju högsäsong på vintern där så snart blir det fullt upp!

Jättekul!

2011-10-07 @ 23:04:52
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback