Söndagslöpning i härligt strålande sol

Idag är det söndag och klockan är snart 13.

Jag startade dagen med en löprunda runt Brunnsviken. Sjukt skönt väder och löpningen kändes lätt och behaglig :) Jag försökte verkligen suga in det fina vädret och lyxen av att kunna springa utomhus.
12 km, och jag sprang rundan på 1 timme och 1 minut. Det var mer än okej tid då jag knapp löptränat alls sen sommaren (det är samma tid som jag alltid brukar ligga runt även när jag springer som mest).
Men nu har jag bestämt mig för att försöka köra lite på bandet iaf 30 min några ggr i veckan för att inte tappa flåset o flytet, det kan man ju lätt få in i samband med att man är där och ska gå på ett pass. Haha, lätt och lätt... Jag som bara för några dagar sedan klagade på för lite tid för träning ;) Men om inte annat kan man gå över och köra endast 30 min på bandet, så har man åtminstone fått in lite träning på en dag.

Idag, precis som alla andra dagar, blev det frukost bestående av kessella med jordgubbar, blåbär och pauluns tranbärsflingor. Till det en stor kopp grönt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback