Städdag i föreningen-och jag var där!!

Japp, jag o Darling gick faktiskt ner och visade vår goda sida :)
Det har inte funnits i min värld att ställa mig och rensa rabatter tidigare! Men nu tänkte vi att vad tusan, föreningen är liten och vi är nyinflyttade.

Så vi drog på oss handskarna och traskade ner och tog tag i spaden :)

Dock ska det erkännas att vi inte planerat in att ha städdag. Vår plan var att gå ner och ta en mysig dag på stan med shopping och myslunch.
Men när en i styrelsen kom o ringde på för att fråga en annan sak vid 11 tiden, och samtidigt sa i förbifarten att det var städdag och det bara var de som satt i styrelsen som var ute o jobbade, så kände vi att visst tusan borde vi gå ner.
Men som sagt, jag hade ingen aning om att det var idag!

Nu är jag skitig under naglarna och ska ta ett bad så jag blir piffig till kvällens festligheter.
Vi ska på inflyttningsfest o sen får vi se vad natten har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback