Svenska hollywoodfruat

Åh vad jag gillar Maria Montazami. Och inte minst hennes man, haha.
"Vill Maria ha en dörr för 56000:- så ska Maria såklart ha en dörr för 56000:-. Även om jag kanske hade räknat med 18000:-..."
Jag tycker att det är underbart att se hur mycket han älskar henne. Han verkar så snäll, omtänksam och genuint förälskad i henne :)
Det är så fint att se att de kan ha den kärleken kvar, trots att de varit tillsammans i 10, 20...ja hur många år det nu kan vara.
Så ska vi oxå ha det, haha! Jag vägrar bli en tråka, och i min värld ska man alltid uppmuntra, uppskatta och ta hand om varandra! Visa kärlek! Kramas och visa att man blir glad av att vakna tillsammans och när man ses efter en dag på varsit håll. Det är väl ingen som vill umgås med någon som tar en för givet eller är bitter. Inte ens vänner och då ska väl inte heller ens respektive behöva utstå det.
Men självklart ska det komma från bådas håll. Men jag är övertygad om att man blir som man umgås... :)

Självklart kan man inte skriva om hollywoodfruarna utan att nämna Gunilla Persson. Men vad tusan ska man säga. Jag BLIR mållös.
Visst, nu känner jag ju bara personerna i fråga genom tv-rutan. Men jag kan bara inte förstå mig på henne! Hennes stackars dotter är ju så nervös så det sjunger om det (höhöhö). Både på scen och inte minst i hennes mammas sällskap. Klart som sjutton att hon inte vågar säga annat än att hon vill bli en stjärna med en mamma som har det som en dröm större än livet självt! Huha mig!

Isabell Adrian tycker jag är rolig att följa. Hon är ganska olik mig och verkar rätt tuff och har lite syrlig humor. Men jag gillar henne absolut och hennes osvenska sätt.

Agnes-Nicole. Den minst intressanta men men hon är ju driftig och har en fin kropp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback