Nedrans blogg.se!

Alltså... jag är ledsen för urtråkig blogg.
Men den nya appen som blogg.se lanserade och som fungerade så bra, funkar inte alls längre :(
Därav mina uteblivna uppdateringar. Jag har skrivit, men så när de ska läggas upp så kommer det bara felmeddelande. Förstår ni hur frustrerad man blir då??

Men nu är jag inne på datorn och passar på att sända en liten hälsning :)
Helgen har varit kanon! I fredags hade jag myskväll som jag skrev tidigare.
I lördags fortsatte jag min lilla shoppingrunda. Jag blev så trött av att gå på stan, så jag tog bilen ut till Sickla och stannade till där för än lite mer uppdatering av garderoben.
Även om skillnaden i butiker och utbud inte är större någon annanstans än i city, så kan det kännas skönt att åka till ett shoppingcenter tycker jag. Här inne i stan går man ju samma runda, kollar i samma butiker, och man blir liksom blind och lite uttråkad. Då är det toppen att bara byta område, så ser kläderna genast mycket roligare ut, haha.

Nä, nu måste jag pyssla med annat...
Förhoppningsvis så kan jag slänga in fsätning på helgen och tidigare opublicerade inlägg lite senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback