Lördag i oktober

Jag måste börja med att klaga över Blogg.se appen, igen!

Förra helgen var det nåt fel och den visade bara felmeddelanden så fort man försökte publicera inlägg man skrivit. Sen fungerade det i några dagar men nu är det samma visa igen.
Förstår ni hur galen man blir när man suttit och knåpat ihop ett långt inlägg och man får upp ett meddelande som säger att det inte går att publicera?? Gaaahhhh!
Gör om och gör rätt för i h*lvete!

Så, nu är jag glad igen när jag fått spy lite galla :)

Igår blev det utgång.
Det var absolut inte planen. Planen var att gå över till JO och kanske ta det lite lugnt :)
Jag känner lite som så att jag inte känner för att dricka och festa alla gånger. Men om jag ska vara ärlig, vad tusan ska man annars göra??

Gå på bio? Det gör jag hellre i veckorna.
Ha hemmamys? Kom igen, hur kul känner man sig om man sitter hemma och har myskväll hela tiden.
Umgås med vänner? Ja, men det är ju samma som att gå ut. Man dricker alkohol och blir mer eller mindre sliten dagen efter. Och om man går ut så blir det alltid sunkmat. En pizza eller kebab på vägen hem, och gärna lite bakisgottis dagen efter. Trött på det!

Jag vill träna och känna mig pigg på helgerna. Speciellt nu när jag inte längre kan träna på dagtid på vardagarna som jag har gjort de senaste 5 åren! Då är det ju perfekt att göra sånt på helgen.
Så vad tusan hittar man på för roligt på fred/lörd kvällar om man inte vill dricka men inte heller bli världens tråkigaste??

Well, tillbaka till gårdagen, som iofs var lika kul som vanligt när man är ute och svirar :)
Vi var hembjudna på inflyttningsfest hos JO som nu bor ett stankast ifrån oss. Superfin lägenhet!
Sen åkte vi ner till Anglais och tog några drinkar i goda vänners lag.
Därefter stötte vi på "Chomme" och Helena med vänner på Bistron och vi slirade in på Surecompagniet och hängde på deras utegård The Wall resten av kvällen.
Grabbarna blev glada då det visade sig att delar av AIKs hockeylag var där och självklart ska det boundas :)
Jag var mest kall, kissnödig och trött i mina små fötter så jag var nog inte allt för rolig, haha.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

I januari kommer vi ner för gott, så då får vi helt enkelt hjälpas åt att hitta på alternativ och varierande nöjen tillsammans:)

Kram kram

2011-10-19 @ 11:28:40
Postat av: Sofie

Ja men du! Jag hörde det!

Vad roligt, stort grattis till husköp!

2011-10-20 @ 07:55:50
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback