45 min Indoorwalking och 30 min core, det ...

img_3240 (MMS)

45 min Indoorwalking och 30 min core, det blev dagens träning. Jag känner verkligen att jag tappat magmuskler sen i somras. Nu är det här bara min egna lilla teori, men det märker jag eftersom jag inte hittar musklerna på samma sätt som jag gör när jag har en stark core. Hur jag än försöker aktivera magen under passen (oavsett om det är kondition eller styrka) så orkar/känner jag dem inte mer än korta perioder. Det ÄR tyvärr mycket roligare att träna magen ju starkare man är i den, för ju starkare man är desto lättare att få resultat... Som sagt, min egna lilla teori ;) Jag har varit dålig med proteinet nu efter sommaren och det hör säkert till det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback