Det här är ju fucking fabolus!

Den här appen verkar ju faktiskt vara kanon! Jag har kollat igenom den lite mer och jag blev glad och överraskad att man kan bifoga flera bilder i samma inlägg, det har man inte kunnat via mms inlägg.
Vad jag saknar är att man inte verkar kunna se statistiken någonstans, och inte heller verkar man kunna spara inlägg man skrivit om man vill publicera dem vid ett senare tillfälle.
Men over all så verkar det vara kanon!
Nästan så att jag kan garantera er mer inlägg framöver ;) Men då vill jag ha mer kommentarer. Ni känner ju mig vid det här laget....jag älskar när ni ger mig en liten rad eller två! Ett svar på ett inlägg eller bara en helt random hälsning. Oki?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback