En härlig Sensommardag

Jag och Paris lyxar till det med en lunch på balkongen idag! Det är ju superhärligt ute. Idag blev det en sallad med halloumiost och bulgur, sjukt gott med halloumi!

Har precis varit och kört ett pass på gymmet, det blev indoorwalking och core. Egentligen hade jag tänkt köra bodypump ikväll men blev sugen på ett lunchpass. Kanske kör BP ändå som planerat. Oxå. Har vilat mån, tis, ons så kroppen dör inte av en superaktiv dag 

Idag har jag tagit ledigt från både skola o jobb. Kände att jag behövde en dag bara för mig själv. Haha, jag känner mig sååå utarbetad... 
Jag vet, jag vet, jag ska inte ska klaga och det gör jag inte heller. Jag har det utomordentligt bra och jag njuter av livet!

Nä, nu ska jag ta med mig lilleplutt på en promenad.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ser inte så dumt ut!

2011-09-29 @ 20:26:24
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Mamman

Översta bilden.... så söta ni är du o Paris !/Kram

2011-09-29 @ 21:07:05
Postat av: Sofie

Tack :D

2011-09-30 @ 07:30:37
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback