Finaste!! Bild på mig o Vendela från i lör...

img_0097 (MMS)

Finaste!! Bild på mig o Vendela från i lördags. Jag är så sjukt lyckligt lottad som har mina 3 "bästisar" kvar sen 6 års åldern! Vendela, Sofia & Johanna. Vi är ganska olika men ändå trivs vi så oerhört bra i varandras sällskap. Egentligen känner jag att jag har likheter med dem alla, och i nästa sekund slår det mig hur olika vi är. Vendela som är driftig o pluggar o jobbar som en häst (alltså, hon jobbar inte SOM häst utan lika hårt som en häst!). Men vi tränar ihop nästan varje vecka, bor nära varandra och dessutom vet hon att dörren ALLTID står öppen för henne. Johanna har köpt HUS på LANDET! Det är Långt ifrån mig både psykiskt och fysiskt ;) men vi var sjukt tighta mellan 13-18 år och jag tror att det har satt sina spår. Sofia kan man ju inte nämna utan att någon förknippar henne med jobb för miljön :) (Tyvärr får man väl erkänna att det inte är min starka sida...) Men hon är bra på det hon gör, är spontan och är inte sen att haka på om man vill umgås! Jag undrar hur dom skulle definera min roll i gruppen, haha. Jag får troligtvis ta på mig rollen som partytjej, rese/projektledare och kanske, kanske kan jag ses som snäll... (och skulle vi mot förmodan behöva dra fram de negativa sidorna så skulle jag tippa på att jag ses som envis, bekväm och kanske lite enkelspårig, haha) Vi tjejer träffades som sagt på lekis, det var år 1987. År 2005 klev ännu en bästis in i mitt liv. Det är min älskade man och stora kärlek som absolut blivit en av tjejerna! Love you all!


Kommentarer
Postat av: Emelie Billefjord

Ville bara säga att det var ett oerhört fint inlägg =D

Dom känner nog samma sak för dig,garanterat!!! KRAM

2011-09-20 @ 22:05:54
Postat av: Sofie

Taack vad gulligt av dig! Hur var Uppsala? Måste måste ringas någon dag! Kram

2011-09-21 @ 21:21:44
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback