Good evening folks! Eller god natt kanske ...

img_5634 (MMS)

Good evening folks! Eller god natt kanske man ska säga ;) Dagen har gått i ett, jobbat, hämtat en jobbil, ätit middag i NackaForum och slutligen tog jag en tur ut till Saltis där jag dels hämtade en sak och dels körde vilse! Fråga mig inte hur tusan jag lyckades... men det var så mörkt, inga skyltar som det stod " Stockholm" på och dessutom svek min iphone mig genom att det var tillfälligt fel på GPSen! Vad är oddsen på att det?? Slutade med att jag hamnade i ett Naturreservat vid namn Tattby! Eller nä, såklart det inte slutade där, jag kom ju hem tillslut men det hade kanske kunnat sluta där!? Eller på Älgö... Eller i fiskis... Men nu är jag hemma och kommer somna vilken minut som helst. Sleep tight friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback