Här hemma är det fotbollskväll till 110% H...

img_2977 (MMS)

Här hemma är det fotbollskväll till 110% Har trots allt lyckats få in liiite egen vilja när det blev thaimat till middag :) Vi har ju en liten thaiholk rakt över gatan så jag är lika mycket stamkund där som när vi bodde bredvid thaiholken på odengatan. Tja, annars då? Funderade på att hitta på nåt kul ikväll men jag är faktiskt ganska osugen på både alkohol och att ge mig ut på stan. Lika bra att hålla sig inne föresten! Jag tycker mig höra snor och snörvel från var och varannan person jag möter och som ni vet så är ju mitt Imunförsvar totalt kasst! Men! jag dricker ju min Optimalis vitaminbomb så vem vet! Kanske kanske kan jag hålla mig frisk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback