Härlig helg eller vad? Jag passade på att ...

img_2308 (MMS)

Härlig helg eller vad? Jag passade på att ta en Powerwalk runt Brunnsviken, det tar ganska exakt 2 timmar från det att jag går ut genom dörren tills jag kliver in igen. Men det gäller att roa sig medan man går. Jag försökte leta upp någon bra ljudbok men det finns inte riktigt någon som jag vet är bra. Så istället blev det några P1 dokumentär (P1, P3, P4... Kan varit vilken som). Det finns massa bra på SR play! Jag har bland annat lyssnat igenom "stureplansmorden", "gåtan Göran lindberg" och "mitt liv som hockeyfru". Lite gott och blandat med andra ord :) Ett litet tips om ni behöver sällskap i lurarna och tröttnat på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback