"Hej jag heter Paris och jag kan sitta fin...

img_0260 (MMS)

"Hej jag heter Paris och jag kan sitta fint..." Så här sitter chihuahuan till & från hela dagarna. När hon var valp så lärde jag henne "sitt fint". Men troligtvis så var jag lite för ambitiös i mitt lärande, haha... För nu kommer det här  oavsett vad hon vill. Gå ut, få nåt gott, allmän uppmärksamhet...you name it! Det är så här hon fångar folks uppmärksamhet ;) Men men, bättre det än att vara odräglig och skällig. Sötaste lilla korvlörsan! :)


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hon säger nog....när får jag åka på kollo igen ?....men nu får det dröja lite för Moltas ska bli en ¨det¨nästa fredag /Kram

2011-09-23 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback