Home alone.

Om ni tycker att jag ser mongo ut på bilden i förra inlägget så kan jag bara hålla med. Jag skulle kunna likna mig vid ett spöke.
Men jag äter frukost, därav mitt förvrängda ansiktsuttryck, och solen ligger på...därför ser jag sjukt blek ut. Då var det sagt 

Förresten så är jag ensam hemma resten av veckan. Mitt hjärtas stora kärlek har rest bort så nu börjar mina omständiga nattningsprocedurer... Kolla i garderober, under sängen, i alla rum, och för all del, bakom gardinen innan jag kan känna mig lugn att sova.
I somras skaffade vi larm här hemma så när jag väl kikat överallt så kan jag starta det, så får jag sova gott sen.
Tidigare låste jag båda låsen och lät ena nyckeln sitta i på insidan, så ingen skulle kunna lirka upp det. Men då blev jag å andra sidan nojig över att det skulle börja brinna och att ingen skulle kunna rädda mig för att jag låst in mig FÖR ordentligt. Vad knäpp man är! Men nu med skalskydd så går larmet direkt om något öppnas, eller om det börjar brinna. Så det är bra! 
Sen har jag ju för all del lilla Paris som sällskaps/vakthund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback