Jag tänkte ta och överraska med det här re...

img_4494 (MMS)

Jag tänkte ta och överraska med det här receptet hemma någon kväll, vad tror ni om det? Boeuf bourgion (eller hur tusan det stavas??) Har handlat allt så nu får vi se om det finns någon liten mästerkock gömd i mig ;) Men det kommer inte bli ikväll eftersom jag har prov i Rättskunskap imorgon, och därmed kommer tillbringa kvällen på biblioteket fram till kl 21. Inte heller imorgon eftersom jag tänkte ta en AW med Vendela då. Men på torsdag! Då ska boeufen koka! :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Alltså det där är ju farligt gott! Och perfekt matlådemat (säger jag som är helt beroende av mina matlådor)!

2011-09-06 @ 20:53:28
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback