Jättefjantigt jag vet, men det finns något...

img_8756 (MMS)

Jättefjantigt jag vet, men det finns något som jag tycker är oerhört äckligt. Ser ni vad det är? Det är ägg. Men det är inte ägget i sig som jag tycker är äckligt (jag älskar ägg!) utan den vidriga "tråden" som vägrar blanda sig med resterande ägg! Kan tänka mig att det är typ kycklingens navelsträng eller nåt. Oerhört osmakligt, både i kokt ägg och i äggröra så håller den sig intakt. Why?? Jag försöker ignorera den eftersom jag inte vill göra det till en issu i mitt äggätande.  Men oftast måste jag sortera ut den samtidigt som jag låtsas som att jag inte märkt den...


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-07 @ 11:54:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback