Mina vikter på bodypump

Jodå, det blev ett pass bodypump nu på kvällskvisten trots mitt konditionspass på lunchen 
Ökade lite vikter idag och det gick riktigt bra!
Det här säger kanske inte så mycket för er som inte kör/har kört bodypump, men mina vikter är följande:

1. Uppvärmning 9kg
2. Ben 17kg
3. Bröst 5kg *
4. Rygg 14kg
5. Triceps 9kg
6. Biceps 7kg
7. Utfall (ben) 10kg
8. Axlar 7kg
9. Mage. -
10. Avslappning -

* På bröst vill jag inte lägga på mer då man bör vara försiktig med allt för tung bröstträning när man har implantat.
Helst skulle jag inte vilja träna dem alls men det skulle ju se ytterst fånigt ut att inte hänga med i övningen.
Har man implantatet inlagt "över muskeln" så kan man oftast träna utan problem. Men har man det under muskeln så kan det bli så att musklerna blir så hårda att det förflyttar själva implantaten. Man kan ju självklart träna som vanligt utan att det händer något, men jag föredrar att vara försiktig.


Kommentarer
Postat av: AL

Bra där :-) det jag saknar mest med gymmet är faktiskt BP, grymt bra pass.

sprang en runda i Karlberg igår :-) avslutade med utfall..satan allså ..ont idag.. haha otränad eller vad. ses nästa vecka.

KRAM AL

2011-09-30 @ 11:56:26
Postat av: Sofie

Tack :)

Känns jättebra att utmana sig själv. Man är visst starkare än man tror. Och dessutom kommer träningsvärken efter ett tyngre pass och det gillar jag ;)

Kan du få till nåt Bodypumppass nästa vecka kanske...?

2011-09-30 @ 22:24:36
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback