Nu är det sängdags så jag tänkte bara pass...

img_8861 (MMS)

Nu är det sängdags så jag tänkte bara passa på att slänga in ett litet inlägg. Vet egentligen inte vad jag ska snicksnacka om, så det får väl bli en liten uppdatering om dagen Jag har jobbat och tränat. Haha, thats it! Skippade bilköerna på väg hem (som började strax innan Kista=över 1mils köer för min del!) genom att köra bussfil hela vägen hem! Ärligt! Det hade tagit mig minst 45 minuter längre att köa mig in till stan, vilket innebar att jag hade missat mitt gympass. Jag tycker inte att det är fel att göra så. Så fort det kom en buss så styrde jag ju åt sidan så de kom fram som de skulle (bussfil=bussars fil...). Men ska en hel fil stå tom när det inte kommer en buss?? Nä, då är det bättre att jag utnyttjar den tycker jag :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, åh så härligt! Det är klart du ska ta bussfilen hem, det önskar jag att jag vågade!

2011-09-23 @ 12:23:18
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Vilken tur att inte du blev stoppad:)

Kunde ja blivit dyra 45 minuter, kostsamma böter att låna bussfil.



Ha det gott

Kram kram

2011-09-23 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback