Okej, håll i hatten för nu bjuder jag på e...

img_1204 (MMS)

Okej, håll i hatten för nu bjuder jag på en liten bild av en svullen Hoffa! Ärligt, vad hände?? Strax efter att jag skrev förra inlägget så får jag känslan av hur underläppen svullnar upp. Kollar mig i spegeln o konstaterar att "ja, underläppen växer". Sätter mig i fåtöljen och 10 minuter senare känner jag hur ena ögonlocket svullnar och att synfältet minskar. Precis så som det gjorde i Vegas i somras! Så här ligger jag nu....svullen och jävlig :( :( medan de andra har trevligt utanför.... Jag är inte allergisk mot nåt. Jag har enbart ätit thaimat, chips o dip ikväll. Thaimaten är precis samma som jag äter typ en gång i veckan så det är inga konstigheter. Vatten till det.... Jaja, bara att sova nu då o hoppas att jag ser normal ut imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback