Precis hemkommen från "supergymmet sportli...

img_4317 (MMS)

Precis hemkommen från "supergymmet sportlife odenplan" som det heter på Facebook ;) Och det är det verkligen! Super alltså. Idag körde jag Indoorwalking och det gick riktigt, riktigt bra! Kände att jag var full av energi och kunde ge allt! Underbar känsla! Jättebra instruktör och bra låtar gör ju såklart sitt oxå :) Nu ska jag ta en promenad i parken med lilla Paris och sen väntar skolböckerna. Egentligen hade jag inte tid att träna eftersom jag måste plugga inför provet imorgon. Men hälsan framför allt! Eller hur.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skruttan :-) saknar Paris,, & dig oxå förstås

hoppas vi kan ses på gymmet snart:-)

Lycka till på provet.



KRAM AL

2011-09-07 @ 08:28:22
Postat av: Sofie

Tackar! Tror det gick helt ok. Ja du måste komma dit snart! Skulle va så kul att köra ihop. Bara att hojta till... :)

2011-09-07 @ 10:59:57
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback