Resultatet av mina ynka tre timmars sömn n...

img_1890 (MMS)

Resultatet av mina ynka tre timmars sömn natten till söndag blev att jag tog igen dem med 5 timmars sömn mellan kl 13-18. Gissa om jag var helpaj när jag vaknade! När man vaknar och klockan står på 18.00...nä det är inte okej, haha! Gick och köpte lite thaimat o smågodis sen blev det filmkväll. Även om en bortkastad söndag framkallar liiiite ångest så var lördagens festligheter så pass trevliga att det faktiskt var värt det. Vi var ut till Vaxholm på dagen och vädret var kanon(för att vara september). På kvällen åt samma gäng middag på Riche och sen mötte vi upp lite fler vänner och gick vidare in på Rose. När vi satt på Riche kom vi fram till att ikväll var vi sugna på att dansa, och OM vi gjorde! Bra musik o bra sällskap! En kanondag/kväll verkligen!


Kommentarer
Postat av: Lea

Hej!

Jag måste bara säga, ni är så vackra båda!

Verkligen jättefina :-D

2011-09-05 @ 23:22:12
Postat av: Sofie

Tack! :) vad gulligt av dig!

2011-09-06 @ 09:57:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback